بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 2.8 باید درمان من در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 2.8 باید درمان من در حال حاضر

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم، گزارش آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من 2.8 است اما من هیچ گونه علائم آشکار است. من می خواهم بدانم آیا باید درمان در حال حاضر؟ شما می دانید، من واقعا احساس می کنید که درمان لازم نیست.
به رک و پوست کنده، با توجه به سطح کراتینین شما شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی از بیماری کلیوی. در این مرحله شما ممکن است هر نشانه های ناراحتی فیزیکی ندارد در حالی که شما گاهی اوقات ممکن است درد، خستگی یا ضعف علائم تماس داشته باشد. پیشرفت این بیماری در مراحل اولیه بسیار آهسته است، بنابراین شما هیچ حس احتمالا برای مدت زمان طولانی را نداشته باشند، اما آن را فقط دوست دارد یک exsiting بمب در بدن شما که در هر زمان خواهد منفجر شود، چرا که کلیه خود را آسیب دیده اند در حال حاضر، هنگامی که شما از جدی سرد یا عفونت، این بیماری به سرعت در حال تا مرحله نارسایی کلیوی (به معنی مرحله دیالیز) پیشرفت خواهد کرد. شما می توانید این مورد را مانند یک شکاف در دیوار ظاهر شد، هر چند آن هنوز در دسترس است، اما اگر شما از شکوه و شکایت کردن تعمیر نیست، آن را ممکن است در هر زمان سقوط.
بنابراین پیشنهاد می کنم شما در پیدا کردن یک راه برای درمان بیماری خود را، چرا بیماری خود را هنوز هم در دوره اولیه آن و بافت کلیه کاملا آسیب دیده نیست، خیلی راحت تر به درمان می شود است و آن را نمی خواهد هزینه بسیار بالا است. در حالی که اگر آن را فقط بدتر شدن بدون درمان به موقع، حتی اگر پول زیادی باید صرف می شود اما شما نمی توانید دیگر درمان می شود.
چه درمانی برای بیمار به بیماری کلیوی بهتر است؟
در واقع، طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند بیماری های کلیوی خیال راحت و کارآمد را درمان کنند. با کمک این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.8 می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: